14 Temmuz 2014 Pazartesi

En Pozitif Çift Beste&Cenk :)

Hepimiz bir çok düğün ya da nikah organizasyonuna defalarca katılmışızdır. Ben de sizler gibi belki de yüzlercesine katıldım ama ben hayatımda bu kadar pozitif gelin ve damat görmedim :) 

Beste Hanım ve Cenk Bey'in inanılmaz bir enerjileri var çevrelerine bulaştırdıkları :) Ne mutlu bana ki, bana da o enerjilerini bulaştırdılar...
Koktely organizasyonlarında nikah şekeri dağıtımını Renkli Kolonya olarak biz üstlendik. Bu hizmetimizi İzmir'de yaşayan ve bizden nikah şekeri yaptıran tüm çiftlerimize ücretsiz olarak sunuyoruz. Amacımız birazcık da olsa yükünüzü hafifletebilmek. Cenk Bey'ler bu hizmetimizi talep ettiler, biz çok büyük bir keyifle nikah şekerlerini hazırladık ve dağıtımını yaptık. Umuyoruz ki onlar da bu hizmetimizden memnuk kalmışlardır.

Renkli Kolonya ekibi olarak bir ömür boyu mutluluklar diliyoruz enerjik çiftimize :) 



İrtibat
Nilay AYDER
0 532 407 27 97
nilayayder@hotmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder